6:15-7:30

Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, zabawy integracyjne.

7:30-8:00

Zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy swobodne – zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, praca indywidualna lub z zespołem dzieci
o charakterze stymulująco – kompensacyjnym.

8:00-8:30

Zabawa ruchowa.

Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne, samoobsługowe, pełnienie dyżurów.

8:30-9:00

Śniadanie – wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno – kulturalnych.

9:00-10:00

Zintegrowana działalność edukacyjna zgodnie z podstawą programową, zajęcia
i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego. Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela.

10:00-10:30

II śniadanie

10:30-12:00

Zajęcia edukacyjne zgodne z podstawą programową.

Zajęcia organizowane i swobodne na powietrzu, spacery, wycieczki, przebywanie
w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe, tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw badawczych.

Zabawy ruchowe, czynności higieniczne.

12:00-12:30

Obiad (zupa, II danie)

12:30-14:00

Czynności higieniczno– samoobsługowe.

Relaks poobiedni.

Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, praca wyrównawcza, indywidualna, wpieranie rozwoju dzieci poprzez: zabawy dydaktyczne, ćwiczenia usprawniające mowę dziecka, zabawy ruchowe, konstrukcyjne, rozwijające percepcję wzrokową
i słuchową.

14:00-15:00

Zabawy ruchowe, zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela.

Czynności samoobsługowe i porządkowe przygotowujące do posiłku.

Podwieczorek

15:00-16:30

Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci lub przy niewielkim udziale nauczyciela, zajęcia w małych zespołach, prace porządkowe, rozchodzenie
się dzieci.