6:15-7:30 |
Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, zabawy integracyjne. |
7:30-8:00 |
Zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy swobodne – zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, praca indywidualna lub z zespołem dzieci |
8:00-8:30 |
Zabawa ruchowa. Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne, samoobsługowe, pełnienie dyżurów. |
8:30-9:00 |
Śniadanie – wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno – kulturalnych. |
9:00-10:00 |
Zintegrowana działalność edukacyjna zgodnie z podstawą programową, zajęcia |
10:00-10:30 |
II śniadanie |
10:30-12:00 |
Zajęcia edukacyjne zgodne z podstawą programową. Zajęcia organizowane i swobodne na powietrzu, spacery, wycieczki, przebywanie Zabawy ruchowe, czynności higieniczne. |
12:00-12:30 |
Obiad (zupa, II danie) |
12:30-14:00 |
Czynności higieniczno– samoobsługowe. Relaks poobiedni. Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, praca wyrównawcza, indywidualna, wpieranie rozwoju dzieci poprzez: zabawy dydaktyczne, ćwiczenia usprawniające mowę dziecka, zabawy ruchowe, konstrukcyjne, rozwijające percepcję wzrokową |
14:00-15:00 |
Zabawy ruchowe, zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela. Czynności samoobsługowe i porządkowe przygotowujące do posiłku. Podwieczorek |
15:00-16:30 |
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci lub przy niewielkim udziale nauczyciela, zajęcia w małych zespołach, prace porządkowe, rozchodzenie |